Houd er (meer) rekening mee: de vrouw beslist

Uit V-focus nummer 6 - december 2014 - Henk ten Have - Mens Mening

Door meer rekening te houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen kunnen bedrijven hun business een boost geven, vertelt Mabel Nummerdor, auteur van het boek Miss Marketing. Vrouwen in Nederland zijn verantwoordelijk voor 70 procent van alle aankoopbeslissingen. Ook op het boerenerf bepalen vrouwen vaak wat er gekocht wordt, ook als het gaat om grote investeringen. Als vrouwen op de juiste manier worden aangesproken, kan dat een bedrijf veel opleveren.

Wereldwijd wordt naar schatting 80 procent van de aankoopbeslissingen genomen door vrouwen. In Nederland ligt dat percentage iets lager, op 70 procent, mede vanwege ons poldermodel en onze feminiene cultuur.

Verder lezen?
Log in of maak eerst een gratis V-focus-account ❯❯
Inloggen met uw V-focus-account:

Wachtwoord vergeten? | Meld een probleem

Delen via: