De kunst van het weg laten

Uit V-focus nummer 3 - juni 2012 - Michel de Haan - Onderzoek

Een simpele bedrijfsvoering met de focus op melkproductie. Dat is kort samengevat de strategie van Koeien & Kansen-bedrijf Hagoort. Onder de streep leverde deze aanpak 20.000 euro meer op in 2010 in vergelijking met overeenkomstige bedrijven.

In het V-focus-nummer van februari 2012 was te lezen dat de bedrijven uit het project Koeien & Kansen gemiddeld goede economische resultaten hebben behaald in 2010. Met name de vijf bedrijven die in 2010 nieuw in het project kwamen, bleken zeer goed te hebben geboerd als het om de euro’s gaat. Een goede reden dus om eens wat gedetailleerder te kijken naar een van deze bedrijven. Deze keer zoomen we in op het bedrijf van Coen en Jeannette Hagoort in Waarder (Zuid-Holland).

Verder lezen?
Log in of maak eerst een gratis V-focus-account ❯❯
Inloggen met uw V-focus-account:

Wachtwoord vergeten? | Meld een probleem

Delen via: