Bilanx ontzorgt digitaal Friesland Bank voor vierde keer nummer 1

Uit V-focus nummer 5 - oktober 2011 - - Omslagartikel

Nuchterheid spreekt aan Kwaliteit gaat boven prijs ‘Het plaatje moet kloppen’ Nieuwkomer in de Top 50 op nummer 2 D eutsche Bank verkoopt zich goed ‘We doen wat normaal is’ Goed voor een tweede plaats Univé dichtbij klant Nieuwkomer ZLM op eerste plek verzekeraars Tevreden klant enige doel.

‘Voorbeeldgedrag zit in de kleine dingen, zoals het thuislaten van je driedelige kostuum dat ontoeganke lijkheid oproept’. Deze uitspraak vinden we in het jaarverslag van Friesland Bank. Er staan meer opvallende zinnen in die het imago van de bank onderstrepen, zoals: ‘De authentieke Friese nuchterheid is een cadeautje dat gekoesterd moet worden’. Haar imago zet Friesland Bank bij veehouders op nummer één. Bij de mat achter de deur staan enkele paren zwarte leren klompen. Jan Dijkstra van Sikma Veevoeders in Stroobos maakt er geen geheim van dat één stel hem toebehoort. Ondertussen heeft Klaas Gerrit Sikma koffie ingeschonken. De tweekoppige directie is wars van drukdo...

Verder lezen?
Log in of maak eerst een gratis V-focus-account ❯❯
Inloggen met uw V-focus-account:

Wachtwoord vergeten? | Meld een probleem

Delen via: