Beltest

Uit V-focus nummer 5 - oktober 2018 - Jasper Lentz - Visie en Opinie

Moe van de verkooppraatjes en reclame. Zo nu en dan sta ik op het punt alle socialmedia-applicaties van mijn telefoon te verwijderen. Heerlijk lijkt me dat. En verontrustend tegelijk. Tussen alle rotzooi staat namelijk ook nuttige informatie. Bovendien onderhoud ik contact met lezers, adviseurs en boeren via alle mogelijke kanalen.

Een bericht, een link, een reactie. Het is binnen een vloek en een zucht het web opgeslingerd. Snel een groot bereik. Dat is ook waar de bedrijven in onze Top 35 hun social media kanalen voor benutten. In sommige gevallen geleid door een webteam, bij andere bedrijven gebeurt dat zijdelings door andere werknemers. De grootte van de firma is daarop van invloed. De grote banken en accountantsbedrijven in de Top 35 is er naar eigen zeggen alles aan gelegen niets aan het toeval over te laten. Bij een handvol bedrijven wordt dagelijks in de gaten gehouden wat er online over hen gezegd wordt. De kleinere bedrijven zijn minder actief op social media en ma...

Verder lezen?
Log in of maak eerst een gratis V-focus-account ❯❯
Inloggen met uw V-focus-account:

Wachtwoord vergeten? | Meld een probleem

Delen via: